Sosyal medya yönetimi fiyatı karmaşık bir konudur çünkü işin maliyeti çeşitli faktörlere bağlı olarak değişecektir. İlk olarak, bir sosyal medya yöneticisi ihtiyaçlarınızı karşılayabilmelidir, ancak ek yükleri pahasına olmamalıdır. Bir müşterinin sosyal medya hesaplarını ne kadar iyi yönetebildiğinize bağlı olarak, aylık bir hizmetli ödemeniz veya serbest çalışan kiralamanız gerekebilir. Ödediğiniz tutar, yöneticinin her platformda ne kadar zaman harcadığına ve ne kadar içerik oluşturduğuna bağlı olacaktır.
Ardından, sosyal medya yönetimi fiyatınızın ne kadar olacağına karar vermeniz gerekir. Bir sosyal medya yönetimi fiyatı belirlemenin birkaç yolu vardır. Bir yol, sunduğunuz hizmetleri içeren bir fiyat listesi oluşturmaktır. Serbest çalışıyorsanız, bu yöntem daha az karmaşıktır. Ancak, işinizi tanımak için daha fazla zamana ihtiyacınız olacaktır. Bir kez fiyatlandırma yapısı üzerinde karar verdik, o zaman sosyal medya kullanım tecrübesi olan bir çevirmen kiralayabilirsiniz.
Sosyal medya yönetimi fiyatı söz konusu olduğunda, müşterilerinizin ne düşündüğünü düşünmek en iyisidir. Müşterilerinizin yarısı pahalı olduğunuzu düşünüyorsa, bu kötü bir işarettir. Değilse, fiyatlandırma planınızı yeniden düşünmek isteyebilirsiniz. İnanılmaz derecede düşük bir fiyat sunarak, düşük ücret alıyor ve işletmenizin büyümesini engelliyor olabilirsiniz. Daha müşterileriniz hakkında bilmek, daha iyi kendi fiyat ayarlayın ve sopa ile yapabilirsiniz.