Sosyal Medya Reklamcılığı - İnstagram Takipçi

9 Şubat 2022 Çarşamba

Sosyal Medya Reklamcılığı

 

Bir sosyal medya reklam kampanyası planlarken akılda tutulması gereken en önemli şeylerden biri kitlenizi tanımaktır. Sosyal ağlarda genel dili kullanmaktan kurtulabilseniz de, kitlenizin dilini konuşmanız gerekir. İnsanların okul öncesi dönemdeyken midillilerden veya vergilerden bahseden reklamlara iyi yanıt vermeleri pek olası değildir. Önemli olan kitlenizin dilini konuşmaktır. Bunu alakalı içerik oluşturarak ve doğru kelimeleri kullanarak yapabilirsiniz.

Reklam harcamalarından elde edilen getiri, herhangi bir kampanya için önemli bir önlemdir, ancak reklamlarınızın neden çalışmadığını size söylemez. Sosyal medya reklamcılığının nihai hedefi daha fazla trafik ve satış üretmektir. Ancak bunu yapmanın en iyi yolu müşteri yolculuklarını düşünmektir. Müşterileriniz bir satın alma işlemi yapmadan önce birkaç adımdan geçmek zorundadır, bu nedenle tüm süreci anlamak önemlidir. Müşterilerinizin ne tür içerikleri tercih ettiğini ve en çok hangi görsellere yanıt verdiklerini belirlemek için AIDA modelini takip edin.

Sosyal medya reklamcılığının fiyatı büyük ölçüde değişmektedir. Milyon dolarlık bir kampanya yürütmek için her gün birkaç dolar harcayabilirsiniz. Reklam hedefleme seçeneklerini en üst düzeye çıkarmak için hedef kitlenizi tanıyın. Örneğin, video oyunu işinizi tanıtmaya çalışıyorsanız, Florida'daki futbol annelerine reklam vermek anlamsız olacaktır. Buna ek olarak, sosyal medya reklamcılığı mikro hedefleme sunar. Hedef kitleyi hedeflemenin en iyi yolu, bir izleyici kişiliği oluşturmaktır.

Arkadaşlarına Paylaş

Tepkini Seç