Sosyal Medya Şikayetleri - İnstagram Takipçi

9 Şubat 2022 Çarşamba

Sosyal Medya Şikayetleri

 

Sosyal medya, sosyal ağ için önemli bir araçtır, bu nedenle web sitesinde yayınlanan şikayetlere dikkat etmek mantıklıdır. Marka kelimelerinin sözlerini izlemek ve 24 saat içinde yanıt vermek için Hootsuite gibi bir izleme yazılımı kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, bu olumsuz yorumları ararken proaktif olmanız ve ayrıntılı yanıtlar sağlamanız gerekir. Sosyal ağda şirketinizle ilgili olmayan bir şikayet bulursanız, polise başvurmalısınız.

Bir müşterinin markanız hakkında olumsuz bir görüş aldığını görürseniz derhal yanıt vermelisiniz. Markanızı çöpe atmış bir müşteriyi kazanmak zor olabilir ama onları müttefiklerinize dönüştürebilirsiniz. İnsan tarafını göstererek onların sadakatini kazanabilirsin. Bu yorumlara yanıt vererek başlayabilirsiniz. Bu şekilde, insan olduğunuzu hissedecekler ve daha iyi ilişkiler kurma şansına sahip olacaksınız.

Sosyal medyadaki şikayetleri ele alırken, sosyal medyadaki kişilerin dikkat çekmek için çaresiz olduklarını ve hızlı bir çözüm istediklerini unutmamalısınız. Başka temas yollarını denediler ama kimse dikkat etmiyor. Bu mesajları görmezden gelen sizseniz, bu konuda bir şeyler yapmalısınız. Müşterinize yardım etmek, onlara yardım göndermek ve marka imajınızı geliştirmek için adımlar atabilirsiniz. İşletmenizin başarılı olmasını istiyorsanız, bu stratejileri göz önünde bulundurun.

Arkadaşlarına Paylaş

Tepkini Seç